Duygusuz msn nickleri

rüzgar savursada bizi,zaman elbet kavuşturur…

ve devam dedi kaptan,durmaz artık bu gemi sevda yüklü limanlarda…

bUl Benİ eN dErinDe en dİPtE……

**renkli hayat,,bana hayalimi sat..!

*hAyaTımı DaraLTTın!üZerimE oLMuyoR aRtık…

**Benek benek büyür karanlığım.Nokta nokta korkutur seni!

*sözleer az kalırr…gözler anlatır.

Duygusuz msn nickleri , nickler , msnnicklerim
**Kalbimi aldın götürdün uzaklara.Ben bende kalabilmiş .olmanı dilerdim..

*Aynaya sorduLar güzeL miyim diye Dedi bırak yüzünü bak şu gözLere

**kaLbimin yerinde yeLLer esiyor ; orası boşLuktan ibaret.

*Sebebin kaLmadıysa var oLmak ızdırapsa Yüzünde maskeyLe geçer yıLLar

**mOd (ö)Lürsem ..(s)ebebi ….(s)ensn..

örümcek gibi ördün zihnimi içimde dolaşan alkol gibi sana gitgide sarhoş oluyorum

**Bana Seni Unuturacak Bir Yer Yok Bu Dünyada..

Duygusuz msn nickleri , nickler

This entry was posted in MSN-Nickleri. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

