Süper msn nickleri

Süper msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri , şekilli msn nickleri

√ вσşℓυктα кαувσℓαη єηкαѕ мιѕαℓιуιм…
кαηαтℓαяı кıяıℓмış кüçüк кєℓєвєğιη gözℓєяιη∂єη ∂αмℓαттığı кαηℓı уαşℓαя
qιßι
єѕιя мι ∂üşтüм ؟
вıяαкıρ gιтмєℓι мιуιм вυ вєηℓιктєη,υzαкℓαяα؟
кüçüк кız αятıк çσк уσяυℓ∂υ….
уαşαмαк α¢ı çєкмєктєη ιвαяєт..
тєк тαвαη¢α нαℓιηє ηє σℓ∂υ…؟
кιм уιηє zαя тυттυ ؟
нαηgι нιℓє кυя∂υ ؟
ηєуѕє zαтєη кαяıη¢αℓı göѕтєяιуσ∂υ
вυ σуυη ѕση вυℓ∂υ….√


o La Laa
Süper msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri , şekilli msn nickleri

~ SeninLe yeniden doğdum kayßoLan ßi ßeni yeniden ßuLdum.. ~

~ ödünç meLeq KanadLarıımLa uçarqen ben..eLimi tut.Korqarım düşmekten… ~

ßir çığlık ßulsam hiç susmayan..,
veya beni bir cümlede anlatn ?
giddin gideli s0nsuz bir acı
ölümün önüne gecemedim y0k bir ilacı
ilk ve s0n nefes ürkek su ßeden
Nedensizm sana yakışmaz kefen
S0rmaya k0rktum melegim nerde ?
Tanrım hesap ver şimdi sıra sende…!

giTme gitMe yaR….ßeni teRk eTme yaR…sEnsiZ oLmaz yaşaYamam yaR…

ßir kaÇ DamLa qözya$ı aKar qözümDen ama NapabiLirim ki ßenimde Ruhum KaYıp HayaTın İçiNde .. KaLbım kıRık paRam paRca ßır HaLde ama KaranLıqın $arTı ßudur MuTLu oLmaLıyıM beLkı De

Süper msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri , şekilli msn nickleri

This entry was posted in MSN-Nickleri. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

