Burhan Altıntop Nickleri

geriiiii,, geriiii, garyyy whats going on

litfen ama bi ipucu verebilirmisin gaffurrrr .

Eleride pis miydi temiz miydi belli deil , pis miydi temiz miydi belli deil

laf laf laf laf hep laf!!

Nie Hep İyİ İnsanların Başına Geliy Böle Kötü Şeler ? Kural mı Bu?

şiyle düşünisun girçikten beni çık iziyısınnn

Papucumun saataaanistiiiiiiii!

litfen ımaaaa!!!!

kimki bu. kim bu böyle senli benli konuşiyy. kimki bu beni dişlerimin arasından konuşturiyy.. kimsiz lan sen kimsiiiinnn. kimsin ulan kimsiiinn

sirseri

hıııı ama siz beni yanlış anladınızzz ama..

yetti be kes sesini bıktım usandım senden zaten elektirik yuklendim valla ha parçalarım seni yeti lann

dal sana hadi dal dal dal dal .

lütfen ama sacit bey eüer vuracaksanız sağ meme ucuma temas etmezseniz sevinirim

caycı tanrıverdı yuksklerde cok güsel good okumus egıtmlı profesor derecedekı bır adam yanı burhan altıntop tuu kaka vay anasını yaa

bır burhan altntop kolayy yetsmıykı yaa agsımda gums kaskla doduysam bnm gunahm ne

sen baa mi diklenion ha köylü cocuu

ben senin gibileri cok hisaya sohtum senimi sohamicam tirbiyisiz

kibilay bey

bir buhran altıntop kolay yetişmiyi..bu beyin kıvrımlarının oluşabilmesi için kaç yıl geçti biliyiniz mi??ZOONNKKK!! tam 37 yıl şimdide sadece üç beyin hücresi çalışan bu köyllüüü bana kafa tutuıyııı olacak iş mi buu?

bırak kızzz ben ütilerim daha paçalı donu bile dört çizgi yapıyyıı deve

ama saciiitt beyyy bu aramızda bi şakalaşma ben ona “heyy gearry what’s going on? diyirim oda bana şeyy diyi… bişey demiyi şaka burda bitiyi zaten

dev anası dev anası bastığı yeri inletiyi apartmanda zelzeye sebebiyet veriyi ayı ayı ayyuu arryoureaadyy

sacit beyin aklına girip giriyosun türlü katakullilerle benim evime giriyosun ondan sonra tesadüfe bak tesadüfe bak ve tesadüfe bak beni o gece akrep sokiyiii

bu bıçaııın ne manada oliiyi kii

bende nisantası cocuguyuum

bn gelnce ani bir manevrayla konu deişii aranızda fısır fısır konusiisnz

aaaahhhh iblis nasil da moralimi bozdun ama, ic dunyam paramparca oldu simdi .

This entry was posted in MSN-Nickleri. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s